yumamiii Kızlar doktor bana folik asit ve magnezyum verdi ama günde kaç tane içeceğimi yazmamış. Kullanan var mı? Magnezyumda günde 2 tane diyor ama folitada yazmamış
Aselsmoms yumamiii ikisini de günde 1 tane içiyorum folik asiti kahvaltıdan sonra magnezyumu yemekten sonra
Yesraan derya61_ ben 20 den sonra ayaklarımda elimde uyuşukluj oldu diye karıncalanma gibi ondan aldim
ipekmom_ İkisinden de günde 1 içiyorum. Öyle önerdi doktor Magnezyum baya rahatlattı beni. Geceleri en azındam baya rahatladım