Ayayka doktorum kurumamasi için gün 6kere falan nemlendirmek için serum sikmami söyledi. Bazen unutuyordum bebeğin burnu çok kurudu. Nefes alması çok zorlaştı. Yikama değil ama çekeceğim zaman daha fazla sıkıyorum. Bir taraftan sıkıyorum basrn diğer taraftan çıkıyor bazen çıkmıyor. Görünmese de aspiratorle çekiyorum. Yapmayınca bir süre sonra oksuruge çevirdi ve hiriltili bir şekilde nefes alıyordu. Çekmen gereken zamanı sen anlarsın dedi ona gore yapiyorum