Bende de var asiri yani asla nefes alamiyorum burnumdan, 9.haftamda basladi 12ye giriyorum hala devam. doktora sormadim henuz ama otrivine kullaniyorum. 5 gun filan degil bildigin her gun sıkmam lazim baska birseyle acamiyorum cunku ici dolu degil , birden tikaniveriyor. Cevremde kullanan hamileler de vardi ona güvendim biraz , birsey olmayacağını dusunuyorum. Sizlerden bende fikir alabilirim bende zaten Haftaya kontrolumde soyleyecegim bakalim.