Sinem_0618 Haftama giriyorum ve hala cinsiyetini göstermiyor 😂 bi kaç defa kıza benziyor denilmişti ama son 1 buçuk aydır hiç göstermiyor benim gibi geç öğrenenler var mı
mucize_bebekk Sinem_0618 7.ayımda öğrenmiştim bende banada kıza benziyor denmişti bi kere göstermedi 7.ayda erkek olduğunu öğrendim 😂❤️
inci_tanesi Sinem_0618 Ben ilk çocuğumu 7.5 aylık öğrendim gostermiyorsa kız dediler ama oğlum oldu nasip
Mustafayigitvebeytugannesi Nutelllaa keşke piyango bana da vursaydi da doğumda ogrenseydim yeterki kız olsaydı ya 3 gün önce erkek olduğunu öğrendim 19+5 de 🤦😊
Sinem_0618 Mustafayigitvebeytugannesi benimde 1 oğlum var bunada hep kıza benziyor diyorlar bugünde bi ihtimal erkek de olabilir dediler ama yine bir ihtimal sadece
Mustafayigitvebeytugannesi Yuncu1 evet üçüncünun de erkek olduğunu öğrendim üç erkek olcaklar evde birde babaları var dört 😂😂 cinsiyet öğrenmeden önce kız olsun diye dua ediyordum artık sabır için dua ediyorum 😂😂😂😂🤲
Yuncu1 Mustafayigitvebeytugannesi yaaa olsun sağlıklı olsun inşallah ❤️ Çok hareketli bir ev olacağı kesin şimdiden başarılar diliyorum size 😍😍🤩🤩
Mustafayigitvebeytugannesi Yuncu1 aahahaa kız hiç güleceğim yoktu yaa 😂😂😂 teşekkür ederim darısı sizlere inşallah 🤲😂😂😂
Yuncu1 Mustafayigitvebeytugannesi 😂😂😂 erkek çocukları çok hiperaktif ki eminim sizinkiler de öyledir 😅 ikinci çocukta inşallah kısmet 🌸🌸
Sinem_0618 mucize_bebekk yaa 2 hafta sonra detaylı ultrasyon var bakalım orda göstericek mi 6. Ayıma girmeye yakın olucam o zamanda bakalım 😊
Mustafayigitvebeytugannesi Yuncu1 ikisi de canavar benimkilerin 😂😂 üçüncü de doğunca babasıyla birlikte dört oluyorlar koyup gidecem 😂😂😂😂
Sinem_0618 piiremsesinannesiii canım ben 23+4 de giricem devlette giriyorum biraz zor buldum randevuyu
Yuncu1 Mustafayigitvebeytugannesi kız yok şaka yaptım😅😅 erkek çocuklarını çok severim ilk çocuğum erkek olsun isterdim nasipte kızım varmış sağlıklı olsun❤️ İkinci bebek için düşünsem iyi olur dedim😅
Mustafayigitvebeytugannesi Yuncu1 düşün düşün tabiki de erkek çocuğu çok iyi ne sabır koyuyor ne de sinir psikolojini alt üst ediyor bak ben üçüncüyu yaptım 😂😂😂😂