Blossom00 Kızlar idrarda lökosit 1+ yazıyor. Bu ne anlama geliyor enfeksiyonun olduğunu mu gösteriyor? (28+1)
ozerturksule Blossom00 sanırım enfeksiyon benim de önceki gün 24 çıkmıştı dün 88e çıkmış, yoğun karın ağrım sürekli idrara çıkmam vardı bugün bulantı baş ağrısı eşlik ediyor
Blossom00 ozerturksule Ya benim ağrım sızım yok ama acayip şekilde sık idrara çıkıyorum bide benim bebek aşağıda baskı yaptığı içindir heralde diyodum bugünde sonuçta 1+ yazıyor anlamadım