GmzCml Bu haftalarda ne gibi şikayetleriniz var arkadaşlar benim bu hafta çok belim ağrıyor ve kasıklarımda batma şeklinde sancı oluyor. Sizde durumlar nasıl 💁🏻♀️
GmzCml Zeynebinannesii bende öyle oluyor genel de neden öyle oluyor anlamıyorum kontrole de var daha sorcam bakalım 💁🏻♀️
Alyabebekk Benim de karnım geriliyo. Bide bebeğimi ben genelde sağ tarafımda hissediyodum hareketlerini ama son iki gündür karnımın altında. Sizde de byle bse var mı 🤨
Zeynebinannesii Alyabebekk bende başından beri solda hissediyordum ama şimdi ortalarda doktora sordum doktor yerleşiyor dedi