Dün akşam eşimin arkadasşarıyla bulustuk eşleriyle birlikte baya eğlenceli vakit geçirdik gece 1e kadar kahkalarla doluydu çok gülmekten sanırım sol kasığıma agrı kasılma vurdu bugun kontrolüm vardı zatn gittim bebeğin kafası aşşağıda dedi ne alakaysa idrar tahlili ve böbrek ultrosonu istedi ücreti fazla gelince akşam çam sakuraya gidicem acilden bebeğin başının aşşagıda olması sorun yatarırmı