En15 doktor almayı uygun görürse alsın çünkü zaten kilo almıyorsa iki haftada beklese yine alamıcak en azından doğunca toparlar kendini çok şükür kilo iyi yani 1700 le doğum yapanlar var sıkma canını. Bak herkesin derdi farklı sıkıntısı farklı He normal doğum ihtimali varsa doğumunu bekle ama zaten sezaryen zorunluysa doktorunu dinle.