Kızlar bebeğim 5 aylık 2 gündür sürekli kendini kasiyo ellerini ve kollarını yani. Yapma diyorum konuşuyorum yüzüme bakarak gülüyor herhangi bi göz dalması falan olmadı ama sürekli kendini sıkıyor normal mi bu aylık kontrolümuze daha var doktora götürsem mi bilemedim