Yani siz mutlaka doktor sorarsa son adet tarihinize göre haftanizi söyleyin ki ultrasonla baktığında haftasına göre iyi veya kötü diyebilsin. Çünkü gelişimi bazen geriyken bazen ileri olabilir o beslenmeyle, plasentanin durumuyla her şeyle bağlantılı