BerilGzl Merhaba tatlış anneler kaç kilo aldınız kabızlık sorunu olan var mı alışverişe başlamak için erken mi yorumlarınızı bekliyorum 🐣
Ozge1008 BerilGzl 4,5 kilo aldım. Yaklaşık bir haftadır kabızlıkla başım dertte🤦🏻♀️ Kıyafet alışverişini tamamladım. Araba, beşik falan kaldı bi tek😊
BerilGzl Alışveriş konusunda kafam çok karışık 😁 bebişe alcam diye avm ye girip kendime alıyorum 🤦🏻♀️ Beşik tercihiniz hangisinden yana oldu?
Ozge1008 BerilGzl beşik almadım henüz ikeanın sundvik modelini alıcam büyük ihtimalle😊 bende tam tersine 21 haftadır kendime çorap bile almadım hep bebişe alasım geliyo😁
BerilGzl JeyranAhadova yalnız değilmişim 😁 ayakkabılarla aranız nasıl ayaklar büyümeye başladı mı😓 benim ayakkabılar sıkmaya başladı. Topuk giymeyi de seviyorum. Zararı olur mu acaba 3-5cm topuğun 👀
Ozge1008 BerilGzl hevesle bir çoğunu tamamladım vallahi😁 Allah nasip ederse kızım olacak canım senin?
BerilGzl Ozge1008 benim de kızım olacak 😇çok şükür güzel geçiyor gebeliğim yormadı beni miniğim 🐣 çalışıyor musunuz?
Ozge1008 BerilGzl ay ne güzel😍 yok kuzum iş değişikliği yapacaktım o yüzden işten çıkmıştım bir hafta sonra hamile olduğumu öğrendim. Eşim izin vermedi çalışmama😊
BerilGzl Ozge1008 Benim de eşim işi bırakmam için elinden geleni yapıyor ama pes etmedim henüz 😁 hakkımızda hayırlısı😇
Haticcee Ben henüz tek bir çorap bile almadım bebiş için. Daha erken diye düşündüm. Sona iki ay kala alırım hepsini bi demlik diye. Sadece artık kıyafetlerime sığmadığım için kendime yaptım alışveriş😬
matisse Biz de 21deyiz 🙈 4,5 kilo aldim. Kabizlik sorunum yok aksine fazla calisiyor bagirsaklarim. Odasini, hastane cikisi ve diger kiyafetlerini denk geldikce aliyorum. İnternet uzerinden aliyorum calistigim icin gezmeye enerjim olmuyor boyle hem rahat hem de ucuza bulabiliyorum. Ebebek, joker, h&m, lcw sitelerinden bolca alisveris yapiyorum😂
BerilGzl matisse hastane çıkışını hangi siteden aldınız? Maşallah keşke benim bağırsaklar da azcık çalışkan olsa 😬 ben 3 kilo aldım normal midir acaba 🙄
matisse BerilGzl 3-5 kilo araligi normalmis :) ebebek sitesinden aldim. Aziz bebenin hastane cikislari indirime girmisti su an hala indirimde galiba. 10lu 65 tl idi tavsiye ederim
Bsra77 Bizde 21+4 uz kilo almadım daha kabızlık sorunu bende gebe kalmadan önce vardı ama gebelikte oda ortadan kalktı. 😊 çok şükür. Kıyafetlerini aldım bende diğer eksikler çok tabi daha ☺
Hana_33 Herşey tamam sagolsun annem.gul tamamladilar herşeyi. Ama ben aksine ishal ve bulantı var ve kusma da eklendi. 39 haftalık oldum 39 haftadr ne bulantı ne kusma yaşamadım takı bu son 3 gundur