Kivircikkuala Heidi7 benim bat 20 kuzum hsg sonrası 3.ay hsg de iki tüpüm de tıkalı çıktı ilaç ile açıldı hayırlısı olsun bekleyenler ve bizim için ☀️
Heidi7 Kivircikkuala benim de aynı şekilde ☺️ hayırlısı olsun inşallah modumuz yüksek olsun bekleyelim görelim 😍
MM5 Benimde bat 2 ama bu ay erken yumurtladım sanırım yeni yıl sürprizi olur belki diye erken test yapmak istiyorum.inşallah yeni yıla güzel haberlerimizi alıp gireriz🙏🏻🎉☺️
Heidi7 MM5 ben de bu ay erken yumurtladım hatta bu ay adet günümde erken gösteriyor inşallah hayırlı haberler alırız heyecanlıyım ♥️😍
Kivircikkuala Heidi7 ben yumurtlama zamanı stres oldum baya. 9-10-11 Aralık yumurtla günleri 7-9-11 değerlendirme
Heidi7 Kivircikkuala hayırlısı olsun ben de 28 günde bir adet oluyorum ama uygulama bu ay bat erken tarğh gösteriyor bakalım neler olacak
Avukatanneee Benimde bat 1 Ocak ve halen uygulamada yumurtlama dönemim bitmiş olmasına rağmen hafif bir adet sancısı gibi sancım var ve de dün sağ ve sol kasığım da ayrı ayrı batma gibi hafif hafif atma hissi vardı aynısını yaşayan var mı acaba?
Heidi7 Avukatanneee bu bana çok oldu geçen ay ama spordan kaynaklı bir ağrıymış adet oldum spor beyaz temizlik çok yaptın mı bu ay yürüyüş
Heidi7 Avukatanneee o ağrı o kadar yerleşme gibi ki yürürken uzanınca o kas ağrısını bende hep bebek sandım 😅🙈