Esracaa1 Arkadaşım test yaptı iki tane kıpkırmızı çizgi çıktı doktora gitti kese görünmüyor dedi kan verdi sizce gebelik var mıdır
gulsumd1 Pemberuya 4 haftada kese görünmemesi çok normal buraya yazanlar var gördüm diye ama ben 5. haftada alttan görmüştüm
gulsumd1 Pemberuya kendim 5 haftanın içinde gördüm şuan 11 haftam bitecek bebekten bebeğe değişiyor sanırım görenler varmış 4 haftada