Selcan_80 Kızlar 14 haftalık hamileyim kahverengi akıntım gelmiş siz de de oldu mu doktora gitmeme gerek var mı ?
Bebekliannee Selcan_80 hamileliğin ilk haftalari oluyorda 14.haftada olmuyor genelde. Bir gidin bebeğe baksınlar olmazsa progestan yazarlar
Sozde Selcan_80 bende 14. De yaşadım dört gün önce direk doktora yolladım resmi hemen gel dedi açıklığa baktı bebeğe baktı sıkıntı yok yorumuşssun baya kendini dedi progestana başladı sabah akşam bir de bi hafta yatış sadece yemek yiyince kalkıyorum
Susamtohumununannesi Selcan_80 benim 9. Haftamda geldi plasentam aşağı yerleşmiş ondanmış şimdi 10+4 oldum 9. Haftadan beri günde 2 defa Progesteron kullanıyorum. Bence bi doktora görünmenizde fayda olur sağlıcakla gelsin minik kuzu
myangelson Selcan_80 ne olur ne olmaz git canım hamilelikte hiçbir kanama ve lekelenme normal değildir bir bakılsın
Senemkaya64 Merhba kızlar benimde dünden beri kahve rengi leke geliyor damla damla bide hamile değilim ayın 14 de adet günümdü ama ama dün oldum olduğumdan beri kahve rengi leke geliyor neden olabilir acaba bilginiz varmı yardım eder misiniz
Nurellaaa06 Senemkaya64 yerleşme kanaması olabilir test yapın bendede kahverengi lekeler gelmişti ilk adwt oluyorum sandım ama hamileymişim 😊