Hanımlar selam, son bir iki aydır sanki göğüslerim küçüldü. Hamileliğimin başında aşırı büyümüşlerdi ve sertlerdi. Hatta mor gibi ateş ateşti. Doktorum muayene etmişti normal süt bezleri birikiyor demişti ama bir iki aydır o sertlik gitti yumuşaklık var gibi geliyor. Sanki süt bezi yokmuş gibi geliyor. Bunu yaşayan var mı aranızda? Endişelenmek istemiyorum ama ister istemez ya sütüm olmazsa diyorum. Bugün kontrolüm var doktoruma da soracağım ama aranızda yaşayan var mı merak ettim. 34+3teyim.