Cancan2 Hamilelikte tansiyon düşüklüğü yaşayan ve sorun olan var mı doktor normal diyor ama benim çok baş ağrım oluyor dayanamıyorum
Tubatgn Cancan2 Düşük olması çok iyi yüksek olması riskli canım Ayaklarını yukarı dik ve tuzlu ayran iç ben öyle düzeliyorum
Cancan2 Tubatgn evet doktorumda düşsün işte ne güzel diyor ama düzelmiyor ayran falan hiçbir şeye fayda etmiyor bir de çok baş ağrısı yapıyor bazen burnum kanıyor
Cancan2 A_syma baş ağrım olmasa düşsün önemli değilde baş ağrısı çok fazla hiç böyle bir ağrı yaşamamıştım ben
Cancan2 A_syma migrenim de yok benim doktor belki yükseliyordur veya şeker falan da olabilir dedi ailemde hep var