Merhaba hamişler burda doğum hikayelerini yazanları okurdum acaba ne zaman doğacak nasıl olacak bende yazacak mıyım diye düşünürken yazmak bu güne nasipmiş 🙈
2 kızım 38 haftalık olduğu gibi doğmustu öle olunca minik beyefendi 38 bitti ne zamana gelecek hatta cogu postta bu senenin bebişleri gelmek bilmediğini okudukça 41 de görürüz diyordum ki dogum gününden bir gün öncesi akşam okuyup sağlıkla kucağıma almak için çok dua ettim ardından sabah büyük kuzumu okula hazırlamak ıcın uyandığımda kasıklarımda bi ağrıyla uyanmıştım kızımı okula gönderdikten sonra bir baktım nişanım gelmiş 🙈 saglıkocagındaki ebem 3.dogum olduğundan hemen hastaneye gitmem gerektiğini söyledi bende hazırlanıp eşimle acille dogumhaneye gıttım muaneye oldum nst sancılarım çıktı 4 cm açılmam oldugunu söyledi ama aşırı bı sancım hissiyatı hissetmediğimiz ıcın hemde hastane ortamı pek sevmedıgımden yatış yapmak ıstemedım çıktım eve geldim. Eşime hacctan Meryem Ana eli otu aldırmıştım onu eve gelince suya koydum eşim başında Meryem süresi ,ayetel kürsü,felak,nas,inşirah suresini okudu bende evde normal rutin işlerime devam ettim çamaşırları yıkadım katladım çiçeklerimin bakımını bile yaptım balkon temizle ,birde gurbette olunca evımde yemegım olsun dedim çorbamı yaptım yemegın pişmeye bırakacakken bi anda gelen sancı ve suyuyla tamam artık bebek ben geliyorum dedi bekleyecek zaman kalmadığı ıcın büyük kuzumu okuldan aldık hastane yolunu tuttuk 2 minik ablalarıyla 🥹arabada hasta bezımı taktım çünkü su artık akıyor durmuyordu hastaneye çatala cıkmam 15:50 di bebişimin doğum saati 15:54 de doğdu
Gurbette nasıl olur nasıl yaparım derken Rabbıme olan sonsuz teslimiyet ve tevekkülle bana ole güzel bi doğum nasip etti. 39+6 da doğdu evimin prensi minik oğlusum şimdi 4 günlük 🐣
Rabbim tüm hamişlere böyle kolay bi doğum nasip etsin ınsallah bol dua ve yapabilecegınıze inanın
Rabbim yardım ediyor 🤲🏻
Sormak istediğiniz bisey olursa cevaplayanilirim
Bi avaz kolayca sağlıkla kucağınızaalın bebişlerinizi inş 🤰🤲🏻