Bugün kontrolüm vardı alttan açılma var mı diye muane oldum resmen geberdim 1 2 santim önceki dogumdan acilmam varmis 2 3 dakika sürdü muane açılma olsun diye biraz zorladı doktor şuan eve geldim pembe renkli sümüksü kanamam gelmiş galiba nişan alt tarafımda inanılmaz bı ağrı var sizce doğum kaç güne olur