Kızlar yarın tam 18 haftalık oluyorum. Bebişim kız 💗 dün çikolata yiyip uzandım aradan yarım saat geçti elim karnımdaydi böyle top gibi bişey kaydı hissettm tam elimin altındaydi bebek olabilir mi ya çok merak ediyorum 🥰 ara ara kasıklarımda sanki kalp gibi bişey atiyo