Naraji Salam qizlar necesiz? 23 hefteye kecdim agrilarim artib. Kimde beledi? Canagima vurur agri gezmekde cetinlik cekirem. Sag sol tereflerde agrayir. Nirmaldi? Kimde bele olub?
pembiktavsan Naraji ben de 24. Haftadayım ağrılar oluyor kasığımda, belimde. Doktora gittim bir sıkıntı yokmuş. Rahim ve bebek büyüdüğü için ağrılar normalmiş.🫠
Naraji pembiktavsan ay boylemi devam edicek?😄 23 haftaya kimi hersey cok guzeldi. Simdi agri artiyor ☹korkuyorum
pembiktavsan Naraji valla artık böyle anlaşılan 😅 hamile pilatesi yapabilirsin çok iyi geliyor. Bir de magnezyum iyi geliyor bana doktor verdi. 🤗