denzyldz Yerleşme kanamasinin rengi,miktari,yapisi nasildir ve adetten kaç gün once gerçeklesir,kac gun surer?
Deletedmom_21 denzyldz bende adetim 4 gün geciktikten sonra peçeteye kırmızı renk leke değmişti. Sadece peçetenin ortası kadar, fazla değildi
Koalammm denzyldz ben adetme iki gün kala hamile olduğumu öğrendim adet gunumdede çok az kan geldi sonra tuvalete gttgmde peçeteye kahverngi çamur renginde akıntı gibi geldi başka olmadı iki gün sürdü çok az kahve renkte lekelenmeler oldu ama peçeteyle silince geliyordu oda yerleşme kanaması olduğu belli oluyor
denzyldz Deletedmom_21 hmm benim adete 8 gun kaldi dun kahverengi kanamam oldu az miktarda simdide eceteye silince acik kahve geliyor nirmalde olmaz
Deletedmom_21 denzyldz belkide yerleşmedir canım. Her kadında farklı oluyor. Zaten onun gecikmeden nce gelmesi lazm.
Bltirm denzyldz bende aynı belirtiyi yaşamıştım. Şuan 27 haftalık hamileyim :) Rabbim gönlünüze göre versin inşallah 🥰
mucizemm_00 denzyldz benimde adetime 8gunvar ve bende de üç gün önce hafif pembe renkli bı kaç damla kan oldu bugünde peçetenin üstüne kırmızı bir damla kadar kan vardı canım kasik ağrıların oluyor mu arda iğne batıyor gibi hissi oluyor mu🙃
_Melikee_ denzyldz test yaptınız mı hamile olup düşük tehlikesi olabilir yada yerleşme keske hemen doktora görünseydiniz
Busekrgz Bende bunun cevabını arıyordumm.. reglim 6 gün gecikti dün sadece 3 4 damla çok açık pembe renkte damla geldi regli olacağım sandım ama hala bir şey yok yerleşmemidir acaba
denzyldz Busekrgz benim bildigim yerlesme kanamasi adetten once olur benim adetime 8 gun kaldi dun hafif kanamam oldu bugun prceteye pembe geliyor ama sendeki ne bilmiyorum gec dollenmemi acaba benimki ne onu hic bilmiyirum allah isteyenlere nasip etsin insallah
denzyldz mucizemm_00 evet cnm ama arada yani gunde bir defa filan bendede dun aksam bikac damla kan geldi sonra tekrar pembemsi kahverengiye filan dondu ped taktim ama pede sadece 1-2 damla gelmis peceteye geliyor
denzyldz mucizemm_00 ya bipmiyirum yaa bes yildir bekliyorum istiyorum bir dusuk yaptim ama bu ay icime doguyor sanki var gibi ama bilmiyorum pede geldi az once koyu kahverengi bilmiyorum yerlesme kanamasimi diilmi dic bulmiyorum test yapmak jem istiyorum hem istemiyorum
mucizemm_00 denzyldz anladım canım hayırlısı olsun inşallah rabbim isteyen herkese nasip etsin vizede etsin inşaallah 🙏 bende çok istiyorum üç ay önce oğlumu kaybettim 6 aylıktım erken doğum oldu maalesef kaybettim 😔 🥺
mucizemm_00 denzyldz canım test yaptım haber ver demiştin 🥰 Allah’ıma şükürler olsun gebelik var 🥺🥺rabbim isteyen herkese nasip etsin inşaallah 🙏