Hazal44 Canım hep tatlı acı şeyler istiyor ekşi bişey yiyemiyorum çok merak ediyorum tatlı yiyen hakkı ekşi yiyen ayşe çıkarıyormuş sizce doğru mu 😊😊😊bilmiyorum ama bir erkek çocuğum olsun istiyom bu aralar ilk çocuk bu arada kız olsada fark etmez sağlıklı olsun da ama gönlümde hep erkek çocuk var😊😊😊😋😍😍
Ozge1008 Hazal44 tatlıdan nefret eden ben hamileliğimin başından beri tatlı kuyusuna düşmeyi hayal ediyorum. Allah nasip ederse kızım olacak😊
Calasun Hazal44 bende ekşi yemiştim baharatlı ve acı o aralar 🤭 erkek çıktı 😬 26 dayız şimdi tatlıya döndük 🤷♀️
Hajdkslsksnd Hiç Alakası olmuyor yediklerinle erkek kız senesi derlerdi önceden ama bu yıl çok karışık 😅 ya da cildinin durumuna bak parlak mı yoksa kötüleşti mi kızda kötüleşir derler 😂
Burcuuuuu Hazal44 bende ilk baslarda tatlıdan tiksindim hep ekşi tuzlu cekti canım şimdi 28 haftalıgım oglum olacak tatlı canavarı gibi oldum 😊🤣😁
BBusraa Hazal44 canım İnan bunun hiç alakası yok. Ekşi yiyip kızı planlar emin ol tesadüftür. O tamamen kişiyle alakalı. Tatlıdan tiksindim ve oğlum olacak kısmetse mesela ☺️ Kızım var bir tane onda da tatlı çok yiyordum mesela 😌
Seresozge Hazal44 ekşi de yedim tatlı da yedim tuzlu da yedim. Kızım olacak. Ve son 2 ay kaldı tatlı vazgecilmezim oldu. Bence cok doğru değil bu tatlı hakkı ekşi ayşe
45damlaninannesi Hazal44 suan 2.hamileligim kizimda cok tatli yerdim yani tatli kiz eksi tuzlu erkek genelde suan cinsiyet belli degil
caglademir Hazal44 Benim de tatliyla pek isim yoktur canim ama erkek, cok alakasi olmuyor bence☺️ Ama Allah gonlune gore versin insallah oncelikle saglikli olur sonra da erkek olur🙏
Umutlu2272 Hazal44 canım hiç anlaşılmıyor öyle anlayamazsın ☺️☺️ Kişiye göre değişiyor belirtiler rabbim sağlıklı evlatlar versin inşallah 🙏
istanbulluanne Hazal44 Hep ekşi, tuzlu seyler yedim oğlum olacak insalh. Genelde tersi oluyor hatta hamilelgmn baslarnda komsumuz bana çok turşu yiyorsun oğlun olck senin demisti 😀
Pinkyy Hazal44 devamlı ekşi,acı,tuzlu şeyler yedim tatlı hiç aramadım,2 tanecik erkek gelicek Allah nasip ederse 💙💙
Gul_hamad Hazal44 benim canim hep eksi cekti ve erkek. Bir de en fazla patlicanli yemeklere aserdim,hiyar falan 😄