Kızlar yeni doğan sünnet hakkında ne düşünüyorsunuz ben doğduğu hafta istiyorum fakat nasıl bir yol izliceğimi bilmiyorum devlet takipliyim doğum için sünneti de Allah nasip ederse devlette istiyorum bunun için şimdiden sıra almam gerekir mi suan 30+3 üm