Merhaba sewgili anneler ve anne adayları🌹
15+2günluk hamileyim.2 gundur vajina ustu alt karin bolgesi ağrım war yasayan varmi?normalmi?kontrol gunumede 2 hafta var gtsemde gerci bsey yapmiyor agrilarda doktor.fikru bu knuda bilgisi olanlar ogrenmek isterim.