AhseninAnnesii Kizlar doktorunuz rennie surup mu cigneme tableti mi onerdi. Şurup icemiyorum ben, cigneme tableti var elimde. Size cigneme tableti vermismiydi doktorunuz
Gamzeeee16 AhseninAnnesii bu sorun için geçenlerde post açtım ölüyorum sandım resmen ilk haftalardaki mide bulantılarını aradım sabaha kadar anam ağladı doktoru aradım gece dayanamayıp gaviscon rennie tablet veya şurup fark etmez dedi canım kullan dedi burdaki anneler bana bir sürü şey önerdi eksiksin hepsini yaptım hiç biri iyi gelmedi ılık süt sadece 5 dk iyi geldi sonra daha da şiddetli bir şekilde arttı Allah yardımcın olsun
AhseninAnnesii Plnpars ay sütte hiç ise yaramiyor bende. Mide de degil yemek borum yaniyor ya. Cok kötü oluyorum
AhseninAnnesii Plnpars evet gece oyle yatinca zar zor uyuyakaldim. Benim sabahlari basliyor yanma isyerindeyim diye de bi sey yapamiyorum. Sutu bi ara denedim paketli sutu sicak suyun icine koydu oyle ilistirip verdi midem bulandi ya
ilkimbebee AhseninAnnesii doktor bana 2 kutu gaviscon şurup verdi çok zorda kalmadığım müddetçe içmiyorum
Sedamete AhseninAnnesii 3 ay filan oldu canım rennie çiğneme tablet kullanıyorum hiç şurup kullanmadım bu çok pratik dışarı çıkınca da yanıma alıyorum
Binnur-cam AhseninAnnesii canim ben gaviscon şurup kullaniyorum midem degil sanki yemek borum yaniyo alev aliyo .. Birde falim sade sakız cigniyorum rahatlatiyo..