Tinasu 35+3 aynısı bendede var dün hastane çantasını hazırlayıp uyudum akşam 8 gibi uyandım eşim yemek yok mu diyo 😅halsizim diyince bırakmadı hazırlayayım sagolsun kendi hazırladı biseyler normalde ne kadar halsiz olsam da yemegi aksatmazdim mutlaka biseyler hazırlardim
Neyseki geçen haftalarda buzluğa yemek koydum biraz dinç hissedince birseyler daha pişirip koyucam inşallah nefes almak bile zor geliyor artık