Kızlar geçen hafta doktor benden rutin kan tahlili istedi. A4 e çıktı istedim . Medipolde pahalı olduğu için sağlık ocağına yaptırıyorum bu tarz testleri . Dün yaptırdım bugün sonuçları aldım. Beta hcg bile istemiş 33 bin çıkmış hatta . Bi önemi olduğunu düşünmüyorum ama neden istemiş olabilir sizce
Yarın randevum