Benimde bebeğim kanala girmiş ama henüz aşağı da değil. Bir kaç hafta önce dr ya gittiğimde kanala girdiğini söyledi, bildiğim kadarıyla kanala girmiş olsa bile doğum öncesi nişan, suyumuz gelince anında aşağı bir anda iniyormuş. 39 haftadayiz bekliyoruz