SerapBagci Aystsn benimkide kız 😄 kız bebek fazla durmaz diyorlar ama bizimkiler gününde gelecek galiba
Meyra19 Ayknur 15 günüm kaldi benim de tabi sezeryan istediğim için ama korkularım başladı acaba birden sancım gelir mi felan diye uyuyamıyorum geceleri
Elifkorler_16 Uygulamaya göre benim de 23 gün kaldı çok heyecanlıyım ve çok korkuyorum normal doğum istiyorum sezaryenden çok korkuyorum hiç istemiyorum allahım herkese gönlündekini nasip et 🙏♥️