Duyguvv benim 17ci haftamda bardaktan boşalırcasına kanamam oldu rahim yumuşamış ve açılma olmuş servikal kısalık dedi doktor kanaman yarına kadar geçerse serklaj yapıcam demişti şükür geçti şuan 36hafta 2günlük olduk allaha şükür ama bu haftama kadar progestan fitil haftalık proluton iğne kasılmalar için adalat diye hap verdi doktorum daha yeni bıraktım ilaçları doğum başlamasını bekliyoruz artık sende sağlıkla kucağına alırsın inşallah hepimiz sağlıkla alalım kucağımıza inşallah aminn