Aysegul_9518 Selam kızlar 🥰 2. Kez kızım oluyor büyük kızımın ismi Liva ona uygun anlamı güzel isim önerisi yapabilir misiniz acaba 💐
Aysegul_9518 Melissadamla liyayı bende düşündüm ama eşim beğenmedi ailede bütün kız çocukları isim yokmuşcasına hepimiz aynı tarz isim koyduk. İlk benim kızım doğdu Liva koyduk sonra akrabalardan doğum yapanlar sırayla Lina, Mina, ikra koydular şaka gibi 🤦♀️
Solmazmamedova Sağlıkla kucağıbıza alın.Ben de 2. Kez kız annesi olacağım Allahın izniyle.Kızımın ismi Emily.2.kızıma isim bulamıyorum ben de (