Merhaba arkadaşlar 37+6 haftalık gebeyim. 12 haftalık iken yumurtalık dönmesi şikayeti ile acil ameliyata alındım. O yüzden güven hissi kendisine tamamen oluştur, Doktorum Prof. Ve yine bir şey olur düşüncesi ile kendisini değiştirmedim bu döneme kadar. Ama artık değiştirmeyi düşünüyorum sizin görüşlerinizi merak ediyorum. Çok bilindik bir hastane gittiğim. Fakat doktor yoğunluktan mıdır nedir aşırı ilgisiz. Ben soru sormasam bir şey anlatmıyor. Burada okuyorum mesela arkadşlara doktorları; hazır ol, şunu yap bunu yap gibisinden tavsiyeler verirken bizim odasına oturup kalkmamız bir oluyor. Eşim de bunun farkında ama kötü bir şey olsa söyler diyor bende şükrediyorum evet kötü bir şey yok şükür ama insan biraz alaka bekliyor yoksa ben mi abartıyorum ya da fazlasını bekliyorum? Bu arada normal doğuma engel bir durum yok şuan çatı durumum hariç çünkü bilmiyorum (çatı muayenesi yapmadığını söyledi.) Bu ilgisizliğiyle son dakika gereksiz bir durum bulup beni sezaryene alır mı diye de düşünmüyor değilim. Mesela doğumum yılbaşına denk geliyor uygulamaya göre, kendisine sordum size her an ulaşabilir miyiz gibisinden yılbaşında yurtdışı planım var gitmeden önce suni sancı ile deneriz dedi ben de belki kendi gelir dedim. Kafam çok karışık görüşlerinizi merak ediyorum. Teşekkür ederim.