Edanr7 kız korkma herkese söylüyorlar ya. 🤦
Benım bebeğime 13. Haftadan doguma kadar down sendromlu aldır dediler düşün benım halimi.
İlk cok agladım ama bakamamaktan değil bana bişey olursa ona kim bakar dıye agladım. 6 ay doktor doktor hastane hastane gezdim.
Bebeğim 15 aylık suan maşallah yani hiç bişeyi yok. Hamileliğin tadını cıkar takma kafaya. Stres bebeği daha cok etkiliyor