semadrd Kızlar merhaba ben dün gebe olduğumu öğrendim bursa da önerebileceğiniz iyi bir kadın Doğum doktoru var mı 🙏🏻 yarın kontrole gitmek istiyorum
Celins_ semadrd Esentepe hastanesi Neşe Kaplan Karakaş’a gidiyorum ben. Çok ilgili güler yüzlü sormadan herşeyi anlatıyor kesinlikle tavsiye ederim..
Susamtohumununannesi semadrd tek kelime ile Ahmet Yılmaz kendisi bal gibi bir perinatalogtur. Çok iyi bir hekim çok tecrübeli. Yeri Fsm de uzay pastanesinin hemen yanında muayene ücreti 500 tl 15günde 1 giderseniz 2. Muayenede ücret almıyor. Ultrason cihazı çok çok iyi
asena0609 semadrd Özel Esentepe Hastanesi Neşe kaplan Karakaş kesinlikle memnun kalıcağınız Güleryüz’le bi doktor ve sorularınıza siz sormadan cevap veriyo 😊
OzgeNurAkca Özel mi Devlet mi gözünüz aydın bu arada Rabbim sağlıklı bir şekilde kucağına almayı nasip etsin inşallah
Mhtpkts @semadrd doruk suendam hanım çok meşhur doktor kendisi devlet emeklisi Bursa da oturmuyorum ama ona gidiyorum
Edaa1234 Medicana Fatma Sezgine gidiyorum bende çok tatlı ve ilgili bi doktor tüm kontrollerimiz baya eğlenceli geçiyor
Bltbrkv Celins_ merhaba,acaba doğumhane ekibinde erkek hemşire veya ebe var mi? Ben de esentepede doğum yapmayı düşünüyorum.
doramomss Celins_ aynen katılıyorum benim doktorumda o kendisi her türlü sorumda sıkıntımda hep yanımda satılsın tavsiye ederim
Betuulsenn Susamtohumununannesi merhabalar bende Ahmet Yılmaza takipliyim kontrol süresi 10 günde bir değil mi, bir yanlislik olmasin
Efezeynep asena0609 kesinlikle neşe kaplan karas ilk gebeligimde ona gittim çok tatlı minnos bir doktor 😇
Paramedik16 semadrd Bursa Acıbadem Mehmet Özgür Akkurt harika bir hekim hem kendisi perinatolog (riskli gebelik uzmanı ) canımız doktorumuz ❤️
asena0609 Efezeynep Bende şu an kendisine gidiyorum 38 gün sonra doğumum var doğum süreciniz nasıl geçti acaba merak ediyorum birde hastanenin doğum fiyatına neler dahil sormadım ben henüz
Sumemre Ümi plaza Orhan Orhan tavsıye ederım iyi bi doktor ilgili saglıkla evladınızı kucagınıza alın 🤲🥰
Efezeynep asena0609 ben 2020 doğum yaptım 2500dü Anadolu hastanesındeydi ozaman suan Nev hastanesınde ben doğum 🤰 sigortası yaptirdim size tavsıye ederım istedıgınız hastanede doğum yapabiliyosunuz
asena0609 Efezeynep Aaaa bi araştırıyım hiç bir bilgim yok Sigortalarla ilgili doğum fiyatları çok arttı çünkü 7500 tl dediler Ocak’ta tekrar zam gelicekmiş çok teşekkür ederim 😊
Paramedik16 Mti2209 benim özel sağlık sigortam var canım ücret ödemeyeceğiz ama doğum şuan 20 bin filan ocaktan sonra fiyat değişir tabi