Kızlar pazartesi doğum yapmıştım beni bilen hatırlayan vardır belki doğum sürecimden falanda baya bahsetmiştim şimdi biraz duygularımdan bahsediyim dedim 😊 bebişim şu an koynumda emiyor böyle bi duygu böyle bi his ben daha önce hiç yaşamadım hayatım değişti resmen . O kadar güzel başka bi duyguymuş ki kelimelerle tarif edilemiyormuş ne desem az kalıyormuş. Resmen tarifi olmayan tek şey o kadar güzel ki bugün 5 günlük oldu miniğim birbirimize alışmaya çalışıyoruz hayatımın en güzel zamanını yaşıyorum anne olmak onu kucağa almak çok çok daha farklıymış sürekli gözüm üstümde ona bir şey olcak mı oldu mu paronayak oldum resmen😊 umarım bu duyguyu herkes yaşar🥰