Kızlarr selamm masa başı çalışıyorum kısmetse 5 ocakta izne ayrılıyorum ancak son günlerde ayaklarımı sürekli yere uzatmaktan şişmeye başladılar 😕 37ye kadar çalışan anneler neler yapıyorsunuz daha konforlu hissedebilmek için gerçekten her şey çok zor olmaya başladı ama ücretsiz izin kullanmayacağımdan bebeğimle daha fazla vakit geçirebilmek için sıkıyorum dişimi🥲 Allah yardımcımız olsun🤲🏻