AyFa1608 Kızlar dün holter taktırdım bugün çıkarttım doktor bekliyorum anlayan varsa bakar mı sanırım normal gibi🤔
AyFa1608 Sumeyye02 sağol canım. Baktı doktor da normal dedi hatta düşük bile dedi. Arada yükseliyordu 14-8 e falan preklempsi geçmişim de var korktum kardiyolojiye geldim de şükür normal dedi. Tuzuna dikkat et gene de dedi.