Bugün 34+1 de bebiş doğdu butonu geldi uygulamaya, bir an önce doğması için sabırsızlanıyorum. Doğumu sancılar kaos belirsizlik belkide başaramayıp vazgeçme olarak değil bebeğime kavuşacağım gün olarak aklıma oturtmaya çalışıyorum. Hepimizin en güzelinden butona basması dileğiyle. Var mı başka butonu gören?