Selam hamiş anneler Suan 20+3 haftayız ilk gebelik ve henuz bebek hareketlerimi hissetmiyorum bebek gayet sağlıklı herşeyin yolunda olduğunu belirtti ama ben oldukca endişeleniyorum hissetmediğim için… Her gün bugun hissederr miyim acaba dusuncesi ile uyanıyorum dualar ediyorum . Sizce de normal mi bu durum ?