29.haftadayız bizde ,ara ara hafif kasık ağrım bel ağrım oluyor normal mi bilmiyorum ,dinlenmeye çalışıyorum bende ,biraz hareket etmese iyi mi acaba niye hareket etmiyor diye kendi kendimi strese sokuyorum .Ayy rabbim sağlıkla kurtarsın hepimizi,kucağımıza alalım hayırlısı ile bebişlerimizi sağ salim 🙏🏻🙏🏻🙏🏻