YagmurSahin Kizcelerim ben 38 deyım ama sankı 40 bitmiş gibi umarım sizler kadar beklemem bende biran evvel gelse modundayım. İnsanlar 2 senedir hamile geziyormuşum gibi hadi daha doğurmadın mı diyor 🤪😂😂😂
Gul_hamad Bugra vallah ben 2 aydir kocayi göremedigim icin kolay gibi geliyor😄😄 gelse de ben de denesem. Ama sperm gercekten rahim agzini aciyormus
Selcan09 39 oldu bugün açılma başlamış ama akşamları sancı ve kasılmalar var suni sancı da istemiyorum
Kizcelerim Kızlar 39+6 oldum ama hala bişey yok iyice skildim geceleri uyuyamıyorum ayak sancılarım var ama doğum sancim yok karnimda inmedi ne yapacağımı şaşırdım 😂😂sürekli yürüyüş yapıyorum ama artık koşmaya baslicam 😂😂😂😂
Kizcelerim Kızlar benim nisan denilen kan geldi bugün ve saçımın çoğalmasını bekliyorum muhtemelen gece yada yarın doğum olur benim için dua edin lutfen... 😔😔😔