Seevviilll Selam arkadaslar 38+3 oldum ve cok kötü sekilde Sabahtan beri belimde ve popomun üzerinde agri var ne yürüye biliyorum ne uzana biliyorum nede otura biliyorum sancimi degilmi onuda bilmiyorum kafayi yicem cok uykusuzum Ama agridan yatamiyorum…. 🙁
Zelis97 Doğum yaklaşırken böyle şeyler çok normal canım. Gece yatmadan önce ılık suyla duş ve ılık süt içip yatabilirsin
Tatlimm Benim de her aksam her gun ayni agrilsrim oluyo dedigin gibi allah yardimcimiz olsun 37 deyim hafta olarak bi avazda kurtuluruz hepimiz insallah sancini evinde cek bi kac gune dogum olur zaten