3,5 sene önce sezaryen oldum. Herkesin vücut yapısı acı eşiği vs farklı. Benim için ilk ayağa kalkmak zordu ama 3. Gün normal hayatıma döndüm. Çok şükür benim için sezaryen çok kolay ve güZel geçti. Bu arada öncesinde suni sancı da aldımbebeğin kalp atımları bozulunca sezaryene alındım. Şimdi ikinciye 35+3 hamileyim. Sezaryen sonrası normal doğum istiyorum bakalım Salı günü netleşecek olup olamayacağım. Her ikisini deneyimlemiş olanlar genelde normal doğum daha iyi diyorlar