VerdaY Kızlar selam 38+1 oldum bugün, 38 de muayenem vardı, bebeğim çok şükür sağlıklı ilk defa çatı muayenesine girdim ve hiç açılma yok dediler. Bu dönemde hiç açılması olmayan sonrasında açılma olup normal doğum yapan var mı acaba?
Tugbaysima VerdaY aynı dert bende de var 38+2 olarak gittim sancı çıktı daha sonra ilk defa çatıya alındım açılma yok yürüyüp gelin dediler yürüdüm pilates topuna oturdum 1 buçuk saat boyunca hareketliydim ama yine yok dediler yarın tekrar gidicem akşama doğru. Doğurma ihtimalini düşündükçe de heyecandan gözlerim doluyo 🥹
ftmdyn22 VerdaY 38+2 de gittim banada çatı muayenesi yapıldı ama açılmam yoktu rahmimin yumuşadığını söyledi doktor ntsde sancım çıkmıştı
elifvesara VerdaY benim de öyleydi sonra 40 ta tekrar gittim çok az açılmam vardı 1 cm kadar. Suniyle doğum yaptım
ssalihaemin VerdaY geçen hafta bende 38 +1 ile gittim muayene oldum açılma yok sancıda yok 39 +1 olduk ne gelen var ne giden 🥹
ftmdyn22 VerdaY bilemezsin olabilir neden olmasın 🙈merdiven in çık yürüyüş yap sürekli çömel bunlar tetikliyor açılmayı ben hergün 4 kat merdiven inip çıkıyorum 4 5 defa açılmam olsun diye 😂
VerdaY ssalihaemin yani sezeryanda olanilirz tani bunu sorun etmem sağlıkla gelsin bebişlerimiz sadece açılma için napabiliriz, böyleyken 40. Haftada 2-3 cm açılması olan olmuş musur merak ettim :(
ssalihaemin VerdaY çok doğru diyorsun canım sağlıkla gelsin tüm bebişlerimizin hepsi ben bugün gittim 39+1 haftadayız 1 cm açılman var dedi doktorum bol bol yürüyüş yap merdiven inip çık squat yap dedi önerebileceğim bunlar canım şuan doktorumun söylediklerini söyledim 🥰 inşallah sağlıkla alırsın kucağına
VerdaY ftmdyn22 hurma aldım bugün evin içinde de sürekli hareket ediyorum bakalım, hakkımızda hayırlısı olsun :)
elifvesara Tugbaysima yaklaşık 10 saat, galiba 4 cm olduktan sonra suyum geldi ve epidural aldım. Sonra doktor eliyle rahmimin ağzını açtı ağrı hissetmediğim için. Epiduralden 20 dk sonra doğumum başladı
Tugbaysima VerdaY istersen yatırıyım seni ama 1 hafta da sürebilir açılma dediler ben de gerekli görmedim hastanede yatmaktansa her gün yürüyüş yapıp hareket etmeyi tercih ettim sancı olursa artık acile gelirim
VerdaY ssalihaemin bazen öyle ağrılar giriyor ki belime hiç hareket edesim gelmiyo ama hareket etmek gerekiyor işte :( hepimiz sağlıkla kavuşalım:)
ssalihaemin VerdaY amin inşallah biraz zorlanıyoruz evet çok iyi anlıyorum ama gerçekten hareketsizlik çok daha kötü ediyor daha çok haraket ettikçe kaslar gevşiyor inanın bir haftadır evin içinde ağlaya ağlaya yürüdüm özel bölge ağrısından oda alttan muayeneden sonra çok normalmış şuan da da var ağrım ama hem kendi sağlığımız hem bebeğimiz Sağlığı için kendimizi sıka sıka başetmeliyiz 🥰