Bende 18haftada bebeğin eşinin aşada olsugunu öğrenmişti hatta baya rahim agzını kapamıştı doktorum hic önemsemedi korkma kanaman olmadıgı sürece endişelenme dedi bebek büyüdükçe oyukarı cıkar dedi.. sunlar va dikkat ette demedi. Ben günlül rutin işlerimi yürüyüşümü yaptım hic öyle bisey yokmus gibi devam ettim 23. Haftada yukarı cekilmeye başlamıstı.. 8aya kadar zamanı var çekilmesinin.. sonrası allah kerim.. rabbim hayırlısını nasip etsin herkese