FaDo0608 Hatice_aslankan banada ilk 2cm açılma demiştiler ve suyum grldiği için de yatışım yapılmıştı. Ondan bir buçuk saat kadar sonra tekrar bakıldığınds 5cm deydi açılma. İki saat sonrasında 6cm deydi. Onun üzerine en son 3 saat kadar sonra.aşağa yukarı 9.5 cm açılma oldu ve bi 3/3.5 saat sonrada oğlumu kucağıma aldım. 38+4 de doğurdum.
Esra_eser Benimde 3 cm acilmam var 37+3 de öğrendm yatisim yapılmadı nst sancı da çıkmayınca 1 hafta sonra kontrole gel dedi acaba açılma devam ediyormudur ki
Esra_eser Eli73987473938626 Nisan Pazar günü geldi Çarşamba doktora gittim çatı muanesi oldum 3 cm acilmam olduğunu söyledi