Hanimlar uyuyamiyirum size bisi sormam gerek benim adetime 9 gun var bgun bitti 8 gun. Var ama bugun ogler kasiklarimda saniyik sanci oldu cok takmadim usutmusumdir filan dedim ama aksam kahverengi bir kanamam oldu ne az ne fazla yanindamla damla gelmedi ama adet gibi cokta gelmedi şok oldum ssonra 1_2 samla kirmizi geldi peçeteye simdi ise sanki adetin son gunlerinde gelen kaygan açık kahverengi bir akintim var ama bi sadece peçeteye geliyir sadece ilk kanama oldugunda oc camasira geldi sizce bu yerlesme kanamasimi sadece kani farkettigimde.hafif belim agirdi sonra gectiutcen yardim edin bildikleri izi ve fikirlerinizi benimle paylasin simdiden cok tesekkur ederim