İçim içimi yiyor mu yemiyor mu bilmiyorum içimi dökmek istedim 3 tüp bebek yaptırışım ilk tuttu o 3 gün embriyosuydu kese var bebek yoktu kendiliğinden düştü ikinci transfer de polistik oversin dedi 3 tane transfer etti o da kimyasal oldu
Aradan baya zaman geçti aşılama oldum başka bir hastanede olmadı
Sonra araştırdım
Buldum ağustostan beri Araştırma pgt vs hiteroskopi vs vs kasımda transferim Olcaktı covid oldum
İptal edildi transfer
Düzeldim şükür pazartesi transferim oldu
Sorum şu 6 gün embriyosu kaçıncı günde idrarda çıkar Ruhum boşlukta sanki bilmiyorum dua ediyorum okuyorum yüreğim bom boş