Edilek haftamdayım şimdiden adım atarken can çekişiyorum. İnanılmaz bir ağrı ve baskı hissediyorum. Bunun için çok erken değil mi? Penguen gibiyim. Aynı durumu yaşayan var mı?
RabiaMirze Edilek evet o haftalarda başlıyor 9 ay boyunca cok cok aşırı gezip yürümeme rağmen şuan 37 haftama girdim ve dahads kçtğ yani adım attıgım an düşücek gibi hissediyorum tuvalete gitmek istiyorum sürekli yani o haftalarda başlıyor ve gittikçede dahada kötüleşti malesef bu hafta evden çıkamıyorum artık altıma yapmamak icin 🥲
Rumiss Edilek 33+2 den selamlar bende öyleyim bacağım çok ağrıyor ayağa kalkmakta zorlanıyorum adeta yürürken nefes nefeseyim kilo almadığım halde böyleysem son haftalarda nolacak bilmiyorum
Ceylan65 Edilek merhaba tam olarak ağrı dediğiniz ne suan bende 31 haftadayım vajina kemiklerim ağrıyo yürümek çok zorlaştı normalmi bilmiyorum bende
Birazxhayaici Rumiss seninle aynı gidiyoruz :)) bende aynıyım kızlar baş aşagı dönmüş baskı yaptıkça altıma yapacağım gibi hissediyorum
Hilal3425 32+6 dayım ne yurumemde bı tuhaflık var nede hareketlerimde hamilelikten önce nasilsam yine öyleyim
Kubraa33 Bende 28haftadan beri öyleyim ve bende vajinal varis çıktı yürüyememe sebebim meğer oymuş,şimdi ise uzansam kalkamıyorum kalksam ilk adımı atana kadar can çekişiyorum allah yardımcımız olsun