GzdeAkin kız-erkek Hepsi Allah’ın işi canım hayırlısı olsun öncelikle. Ben 1,5 yıllık evliyim evliliğimin sadece ilk ayı prezervatifle korunduk o da ben korktuğum için sadece 1 ay ama sonrasında 9 ay boyunca korunmadığımız halde gebelik olmadı 9. Ayın sonu hamile olduğumu öğrenip hamileliğimin 2. Ayı zorunlu kürtaj oldum ve doktor 3 ay korunmamızı söyledi. Bizde 2,5 ay korunup korunmayı bıraktık. Korunmayı bıraktıktan sonrada 2 adet gördüm ve son adetimden önceki ilişkimiz tesadüfen tamda yumurtalama günüme denk gelmiş ve Cinsiyetimiz Kız🌺 Rabbim sizlerinde gönlüne göre versin kucağınızı boş bırakmasın. 🎈